Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
LABORARTORY BRNO
Lišková, Nela ; Šupler, Libor (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Řešená parcela se nachází v samém srdci moravské metropole - Brna. Nárožní parcela na okraji historického jádra je pro návrh určující, protože dává městu svou důležitost. Objekt svým tvarem kompaktně uzavírá nároží. Zároveň svým hmotovým řešením plynule navazuje na zástavbu ulic Koliště a Milady Horákové Fasáda budovy reaguje na koncept galerie. Konceptem galerie je kontinuální otevřený prostor. V tomto prostoru jsou pak vnořeny hmoty plnící funkce komunikačních jader a funkce spojené s chodem galerie.
LABORARTORY BRNO
Lišková, Nela ; Šupler, Libor (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Řešená parcela se nachází v samém srdci moravské metropole - Brna. Nárožní parcela na okraji historického jádra je pro návrh určující, protože dává městu svou důležitost. Objekt svým tvarem kompaktně uzavírá nároží. Zároveň svým hmotovým řešením plynule navazuje na zástavbu ulic Koliště a Milady Horákové Fasáda budovy reaguje na koncept galerie. Konceptem galerie je kontinuální otevřený prostor. V tomto prostoru jsou pak vnořeny hmoty plnící funkce komunikačních jader a funkce spojené s chodem galerie.
Mind Map poznámkový blok
György, János ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Myšlenková mapa je kreativním a nekonvenčním nástrojem, který svému uživateli slouží ke studování a objasňování myšlenek a souvislostí mezi nimi. Multimediální platformy jako jsou například Adobe Flash či Microsoft Silverlight umožňují přesunout aplikace z desktopových systémů na web a tímto je zbavit závislosti na jedné platformě a zpřístupnit k užívání široké základně uživatelů. Tato práce se zabývá implementací online aplikace pro vytváření a spravování takovýchto myšlenkových map.
Rozvoj kompetence k řešení problémů při filozofování s dětmi
HOFFMAN, Ivo
Tato práce představuje program Filozofie pro děti, a jeho schopnost rozvoje kompetence k řešení problémů. Nejdříve nám představí pojmy kompetence, klíčové kompetence, a jejich důležitost ve školním systému.Vliv pragmatické filozofie pro vznik pragmatické pedagogiky a později také programu Filozofie pro děti. Představí jednoho výrazného představitele pragmatické pedagogiky J. Deweye. Dále popisuje historii a charakteristiku Filozofie pro děti. Rozdíl mezi diskuzí a dialogem. Představí nám zakladatele tohoto programu M. Lipmana. V hlavní části se tato práce věnuje pojmu kritické, kreativní a angažované myšlení. Dále myšlenkovým dovednostem, které jsou nástrojem při řešení problémů. V závěrečné sebereflexi pedagoga jsou představeny některé nedostatky, kterých se autor dopustil jako facilitátor.
Kreativní města
Šťáva, Zdeněk ; Juračková, Simona (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této práce je představit koncept Kreativních měst, stručně popsat jeho nejzákladnější části a zhodnotit jeho možnosti uplatnění v České republice. Tato práce se bude zabývat především městy, jeho obyvateli, podnikatelskými i nepodnikatelskými subjekty a vztahy mezi nimi, přičemž nemá rozhodně ambici stát se stručným návodem, jak budovat prosperující města. Smyslem celého konceptu není stát se kreativním městem světa, ale stát se kreativním městem pro svět, nebo stát se kreativním pro svoje město. Kreativní město jako koncept je návodem, nebo spíše doporučením, jak co nejlépe využít potenciálu jakéhokoliv města, aby se zněj stalo lepší místo pro život.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.